Content

Jurukamera Pengantin.biz

Tuesday, November 11, 2008
Ada baik nya saya mulakan dengan diri saya, sebelum saya perkenalkan barisan jurugambar yang lain (bunyi mcm ramai)... Saya berasal dari pendang kedah, menguruskan sebuah perniagaan komputer , selain aktif dengan tempahan jurugambar majlis perkahwinan, jadi pengantin yang telah selesai menerima koleksi album.. sudah tentu kenal dengan saya, sebab berpeluang berborak-borak. walaupun masa agak terhad, waktu terluang biasanya kami bertemu untuk mencuba kaedah2 baru dan teknik2 yang lebih menarik. tak kurang juga kalau saya katakan yang hobi saya sekarang ialah mengenalpasti lokasi2 terpencil yang jarang menjadi sasaran jurugambar utk bergambar bagi sesi outdoor... bila ada job dikawasan tersebut, dah tentu lokasi tuh jadi keutamaan. ini sedikit permulaan mengenai saya.. bulan November saya akan mula dengan satu tempahan kenduri kahwin dari taiping.. dan berakhir dengan kenduri di penaga penang.... Saya jarang mendapat peluang bergambar so ini saja gambar yang pernah ada... itupun rakan yang ambil tolong hantar...

Tempahan Terkini

Followers

Laluan Pengunjung